Dostawa

  1. Realizacja wysyłki zamówienia w Sklepie odbywa się za pośrednictwem:
    • Kurier:
      DHL
      DPD
      In Post
    • Paczkomat:
      In Post
      odbiór osobisty
  2. Zamówienia składane w Sklepie są realizowane wyłącznie w dni robocze. Zamówienia składane w soboty, niedziele i święta będą zrealizowane najbliższego dnia roboczego.
  3. Czas oczekiwania na przesyłkę wynosi zwykle do 3 dni roboczych. Na czas oczekiwania składa się czas realizacji zamówienia, a więc skompletowanie Produktów do zamówienia oraz przewidywany czas dostawy, który wynosi od 24 godzin, w przypadku Polski.
  4. Sprzedawca nie odpowiada za opóźnienia wynikające z winy przewoźnika.
  5. Podczas odbioru przesyłki dostarczonej przez kuriera, Klient powinien w jego obecności dokładnie sprawdzić zawartość i kompletność przesyłki, stan opakowania zewnętrznego oraz stan zamówionego Produktu. W przypadku uszkodzenia przesyłki Klient powinien sporządzić wraz z kurierem protokół szkody, w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach podpisanych przez Klienta i kuriera.
  6. Istnieje możliwość odbioru osobistego zamówionego Produktu pod adresem: ul. Wysogotowska 8, 62-081 Poznań, pu. uprzednim uzgodnieniu terminu.

Realizacja płatności

  1. W ramach funkcjonowania Sklepu możliwe są następujące sposoby płatności:
    • BLIK
    • PBL (szybkie przelewy internetowe)
    • Karty płatnicze (Visa, Mastercard)
    • Portfele elektroniczne (Google Pay, Apple Pay)  
  2. Szczegółowe zasady i warunki dokonywania płatności za pośrednictwem banków lub innych dostępnych serwisów określają właściwe regulaminy odpowiednich banków i serwisów.
  3. Klient, który wybrał opcję płatności przelewem, jest zobowiązany do uiszczenia opłaty za złożone zamówienie, w terminie do pięciu (3) dni roboczych, od daty złożenia zamówienia. W przeciwnym wypadku oferta Sprzedawcy nie jest wiążąca i zamówienie zostaje usunięte z systemu. W tytule płatności wystarczy podać tylko numer składanego zamówienia.