Realizacja wysyłki zamówienia w Sklepie odbywa się za pośrednictwem:
Kurier: DHL DPD In Post
Paczkomat: In Post odbiór osobisty
Zamówienia składane w Sklepie są realizowane wyłącznie w dni robocze. Zamówienia składane w soboty, niedziele i święta będą zrealizowane najbliższego dnia roboczego.
Czas oczekiwania na przesyłkę wynosi zwykle do 3 dni roboczych. Na czas oczekiwania składa się czas realizacji zamówienia, a więc skompletowanie Produktów do zamówienia oraz przewidywany czas dostawy, który wynosi od 24 godzin, w przypadku Polski.
Sprzedawca nie odpowiada za opóźnienia wynikające z winy przewoźnika.
Podczas odbioru przesyłki dostarczonej przez kuriera, Klient powinien w jego obecności dokładnie sprawdzić zawartość i kompletność przesyłki, stan opakowania zewnętrznego oraz stan zamówionego Produktu. W przypadku uszkodzenia przesyłki Klient powinien sporządzić wraz z kurierem protokół szkody, w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach podpisanych przez Klienta i kuriera.
Istnieje możliwość odbioru osobistego zamówionego Produktu pod adresem: ul. Wysogotowska 8, 62-081 Poznań, pu. uprzednim uzgodnieniu terminu.
Realizacja płatności
W ramach funkcjonowania Sklepu możliwe są następujące sposoby płatności:
BLIK
PBL (szybkie przelewy internetowe)
Karty płatnicze (Visa, Mastercard)
Portfele elektroniczne (Google Pay, Apple Pay)
Szczegółowe zasady i warunki dokonywania płatności za pośrednictwem banków lub innych dostępnych serwisów określają właściwe regulaminy odpowiednich banków i serwisów.
Klient, który wybrał opcję płatności przelewem, jest zobowiązany do uiszczenia opłaty za złożone zamówienie, w terminie do pięciu (3) dni roboczych, od daty złożenia zamówienia. W przeciwnym wypadku oferta Sprzedawcy nie jest wiążąca i zamówienie zostaje usunięte z systemu. W tytule płatności wystarczy podać tylko numer składanego zamówienia.